Zawód:  Technik hotelarstwa 
 Kategorie:  Obsługa gościa  Usługi dodatkowe i marketing 
Zaznaczenie odpowiedzi, w której kelner ustawia tacę tam, gdzie chce gość, pyta o dodatkowe życzenia i podaje rachunek do podpisu, jest jak najbardziej na miejscu. To wszystko pokazuje, że obsługa w hotelach musi być na naprawdę wysokim poziomie. Nie chodzi tylko o to, żeby przynieść jedzenie, ale też o to, żeby dobrze się z gościem dogadać i nawiązać z nim fajną relację. No bo kto nie lubi, gdy ktoś się interesuje, czy czegoś jeszcze nie potrzebuje, prawda? To ważne, żeby gość czuł się komfortowo. A rachunek? To już standard — powinien być zawsze podany do podpisania, żeby wszystko było jasne i przejrzyste. Takie podejście jest zgodne z nowoczesnymi zasadami obsługi klienta, które kładą nacisk na osobiste podejście i kontakt z gościem. Moim zdaniem, to właśnie te wszystkie szczegóły wpływają na pozytywne doświadczenia klientów w hotelach.